уторак, 18. фебруар 2020.

Никола Ст. Љубиша - Листићи из дневника

Листићи из дневника
(Круглов)

I.
Прољетни бјеше дан, руже мирисале,
По плавоме небу облаци се вили...
У слађане снове мисли су ме звале,
А срце ми горки јади обавили..
Прољеће је прошло, руже давно свеле,
Далеко без трага облаци се гоне...
Из слађаних снова мисли ме извеле,
Али срце још ми у радости тоне...

II.
Из те собе гдје ти спаваш
Кроз то дуго врјеме све
У врт и сад с тобом идем
Као некад давно пре.

Исту пјесму, коју прије,
Ево пјеваш опет сад;
Алне тако као негда
Много љепше у назад.

Па ни огњем силне страсти
Сад ти поглед не гори;
И то што је пријепјесма
Сада ништа не збори!

Ах, остави: клавир, ноте, —
Од прошлости испред сна,
Као другу умрломе
Размислимо ти и ја!

Петроград        Нико Ст. Љубиша



“Луча” 1897.






Нема коментара:

Постави коментар