петак, 30. август 2019.

Д. Рајковић - Меланхолија слома



Меланхолија слома

Да се радујем?! Чему?! Свуд нечастива тмина
Дави распету груду што смо колевком звали,
А границама пустим - лишај и маховина,
Откад смо кукавички Крајину проћердали...

Мораћу на седницу, опомињу ме знанци:
Угледни гост из земљеговориће у Сали!
Алувек иста тема - за све су криви странци,
Што смо у лудој ноћи колевку раскопали.

Са стола писмо блене. Нисам га отворио.
На Скупштину ме зову. Знам, уредништво кроје,
А мене туга мори, у дан ведар и чио,
Јер распадање српства, распадање је моје.

На Имању се неко велико славље спрема,
Али ни драга места више ме не привлаче.
Замерају ми често - зашто ме нигде нема,
А поражено срце над згариштима плаче!

И као некад давно у квргама Ћезене,
Кад ме читави свемир раздвајао од дома,
На истеку живота опет походи мене
Црно, паклено штене - меланхолија слома.

14.септ. 1997.           ДРајковић

Гласник Српског историјско-културног друштва „Његош




          



Нема коментара:

Постави коментар