среда, 29. мај 2024.

Нестор Жучни - О, несрећна браћо!

 


 

 

 

О, несрећна браћо!

---Нестор Жучни.---

 

Ја грцам у плачу, гушим се и јецам,

Кидам се и цвилим од титанских мука;

Под теретом страшним ја невољан клецам,

И газим кроз сфере писке и јаука,

О, несрећна браћо!

 

Ја падам ван себе с грозе и ужаса;

Јечим као боник, кога Самрт дави;

Ја уздишем хуком бескрајних таласа....

Болови су моји истински и прави,

О, несрећна браћо!

 

И ја питам себе: докле ће све тако

На овоме свету неправедном бити?

И ја питам себе: докле ће овако

Умове и крв вам сисати и пити?!

О, несрећна браћо!

 

О радници, друзи; сужња и робова

Преставници; бедни сапатници моји:

О вечите слике смрти и гробова,

Зар збиља да до нас победа не стоји?!

О, несрећна браћо!

 

  






Нема коментара:

Постави коментар