уторак, 14. мај 2024.

Нестор Жучни - Идите од мене!


 

 

Нестор Жучни

Сан Матео

 

Идите од мене!

 

Идите од мене, ви, коварна чеда,

Којима је Демон од Истине дражи;

Идете! Моја душа већ не мож да гледа

На гомиле ваших софизма и лажи

Идите од мене!

 

Ох ви, што сте гордост и таштина сама,

Па рад ниских жеља частољубља свога

Следујете стопе црних демагога;

Ви, што вам је љубав тек само реклама,

Идите од мене!

 

Идите од мене! Бјеж’те! Бјеж’те даље!

Сви ви што за народ језицима мрете.

Ви, који кроз борбу што Слобода шаље,

Само за прљавим користима грете.

Идите од мене!

 

О злице и ловци и блесани сити,

О ниткови једни, покварени соју;

Сатанин роде, доље маску твоју!

О хуље и хрђе и подли Мелити,

Идите од мене!

 

"Српска независност" бр. 14 1905.








Нема коментара:

Постави коментар