уторак, 14. мај 2024.

Нестор Жучни - Да, тешко је мени!

 

 

 

Да, тешко је мени!

 

Да, крв моја силно диже се и бесни,

И букти и гори, као ватра жива;

Да, пут моја бива преуска, и тесни,

Јер се пали крвљу жешћом од коприва..

Да, тешко је мени!

 

Да, у грудма мојим кува се и врије

И кипти и кључа бездна чувства нови;

Да, у срцу мом се страшан вулкан крије,

Што бунџиском срџбом избија и рови.

Да, тешко је мени!

 

Да, мој живот са се из дубина буни

Над ужасном сликом овосвецког пакла;

Да, мени је тешко када милијуни

Клецају под јармом, ломни, као стакла..

Да, тешко је мени!

 

Да, тешко је мени; тешко-тешко врло

Јер гледам неправде и недела многа;

 Да, горчину речи ја стежем у грло,

Да не буде псовке ни хуле на Бога!

Да, тешко је мени!

 

 

"Српска независност" бр. 29 1905








Нема коментара:

Постави коментар