недеља, 9. фебруар 2020.

Marko Stojanović - Pozdrav Bokelja iz Amerike

Pozdrav Bokelja iz Amerike 

Uredništvo je primilo od iseljenog Bokelja g. Marka Stojanovića jednu toplu pjesmu s molbom da je uvrstimo u  list. Pjesma je napisana na prvi dan proljeća u Twin Bridges-, Mont. (USA). Izlazimo u susret želji g. Stojanovića, pa primljenu pjesmu, s neznatnim ispravcima, donosimo u cjelosti.


Proljećni pozdrav otadžbini

Iz daleke zemlje, iza Okeana
Pozdravljam te, draga Otadžbino mila,
Jer iz sviju mojih prolaznijeh dana
Ti svetinja moja najveća si bila,

Mladoga Vladara pozdravijam ti tvoga
Sav narod, da Ga s poštovanjem njivi
Pa sa vjerom živom u Gospoda Boga
Da narodu svojem dugo srečno živi!

Da prihvati vladu u viteške ruke,
Prostrano povolji svojemu narodu,
Da sa dobrom svakim zamijeni muke
I da osigura narodnu slobodu.

Još iz ovog kraja daleke tudjine
Pozdravljam ti, draga otadžbino moja,
Ravna polja tvoja, vode i planine,
Sva prirodna dobra i bogatstva tvoja.

Pozdravljam ti tvoje omladince vrle,
Da ko braća žive uz ljubav i slogu.
Da narodno dobro ko dušu prigrle
I u svemu bratski da se potpomogu.

Očuvajte vama pretci što su dali,
Da zaslužni svima pletu vam se vijenci
Samo složno, braćo, jer nijeste mali,
No veliki Srbi Hrvati, Slovenci.

Otadžbino moja, ponosna i velja,
Ti mi uvijek sjaje kao sunce žarko,
Pa ti pozdrav topli iz duše Bokelja
Iz svijeta šalje Stojanović Marko.


“Glas Boke” broj 321







Нема коментара:

Постави коментар