петак, 19. фебруар 2016.

Јово Варагић - Мој пут

Мој пут

Зашто баш на ме да се сруши клетва
И моја душа баш да трпи јаде?
Да ли то није гр’јеха старих жетва,
Или по судби то на мене паде?

Не знајућ’ како, у најљепше доба
Међ’ људима се ја осамљен нађох,
Пред душу моју стаде јад, ругоба,
У б’једи тој се тешко, тешко снађох.

Тешко је било, у најљепше вр’јеме,
Кад пјеват’ пјесму понајљепшу треба,
Људско сам тешко осјетио бреме,
У дно сам б’једе био бачен с неба.

И плаках горко, ал’ гласови вјечни,
К’о  Исусови, допријеше мени:
Ти другом стазом међу људе крени.

И чврста срца те истину тражи,
Б’једнима идућ њој је стаза краћа,
Па пониженим дошав “ваш сам” кажи
И загрли их, они су ти браћа!

Јово Варагић, Власеница  


Босанска Вила  бр.  13 и 14  1909.







Нема коментара:

Постави коментар