уторак, 17. јун 2014.

Божидар - Светитељу Сави



Светитељу Сави

Ми,
стадо твоје изабрано
и племе одабрано.

Ми,
у чијим жилама тече крв твоја,
ломљени увјек од мача и боја,
ми, вјечито кршена грана,
колијевка многих великана,
у смутњи тешких дана,
са пуно нових крвавих рана,
пјевамо к’о  некад у срећи и слави,
пјевамо о теби Светитељу Сави.

Ми, пуни снаге и хришћанске наде,
што нам је ти ули и даде,
ми, твоја дјеца у Христу,
пјевамо столећима пјесму исту.
У муци и тузи, у срећи и слави,
пјевамо о теби Светитељу Сави ….

Ми,
насљедници историје златне,
у сјенци мача и панике ратне,
у овом крвавом узвитланом мору,
пјевамо као увијек у хору,
пјесму твоју благу, пуну старе славе,
сјећамо се тебе Светитеља Саве ....

Ми,
стадо твоје изабрано
и племе одабрано.
Ми, твоји људи ситни и мали
што смо за вјеру све своје дали.
Ми, што научисмо од својих отаца
како се за вјеру и сам живот баца.

Ми,
твоја дјеца у Христу,
пјевамо и данас пјесму исту.
У болу и тузи, у срећи и слави,
ми пјевамо теби Светитељу Сави ….

Божидар


Глас Црногорца 14-I-1943






Нема коментара:

Постави коментар