среда, 23. децембар 2020.

Мило Јововић - Вјеруј ми душо мила..

 






Вјеруј ми душо мила..

 

Вјеруј ми душо мила!

Вјеруј ми срца јад:

За тобом оно вене,

Рад тебе гинем млад.

 

За тебе оно куца,

За тебе живим ја,

Ти си ми радост права

И срећа моја сва.

 

Ти си ми покој прави

И анђо мира мог,

Да сладим срце моје,

Створи ме за то Бог.

 

Погледом твојим милим

Ствараш ми божји рај,

Осмејом твојим слатким

Чаробни дивни мај.

 

У те је моја нада  

И мога жића спас,

Кр’jепи ме слатким миљем

Умилни твој још глас.

 

За друге среће не знам,

А што да желим већ?

Ручицу твоју милу

Њу само желим стећ.

 

Тај залог моје наде,

Тај сами срца л’jек,

С којим бих мого сретан

Постати цио в’јек.

 

Вјеруј ми, душо мила!

Вјеруј ми срца јад,

За тобом оно вене,

Рад тебе гинем млад.

 

Мило Јововић



“Slovanski Svet”  štev. 8. — 1897.

 















Нема коментара:

Постави коментар