уторак, 21. јануар 2020.

Радомир Кривокапић Орлински




Зрнца за ђердан Зелиде 

Ја алема немам злата,
Да окитим тебе дивну,
Ја алема немам злата!

Око руку  - око врата
Да ти свијем ђердан, гривну
Око руку око врата.

Ал’ ја имам накит други –
Много љепши ђердан красни,
Ал' ја имам накит други!

Тај ђердан је сличан дуги,
Његов сјај је неугасни,
Тај ђердан је сличан дуги.

у њему су дивне боје,
Каквих нема дијадема,
У њему су дивне боје.

То су пјесме с лире моје,
Што т’ их срце жељно спрема
То су пјесме с лире моје.

Преумилни то су гласи
Са срца ми звучне струне,
Преумилни то су гласи.

Што се плету са уздаси,
Да, Зелидо, тебе круне,
Што се плету са уздаси.

Кад твој пјесник златног нема,
Taj, Зелидо, накит прими!
Кад твој пјесник златног нема.

Нек’ у срца твога башти
Ко цвјет мира љети, зими!
Нек’ у срца твога бапти.

Да ми дижеш крила мати
Пут звијезда на небеси,
Да ми дижеш крила маги.

Па тај ђердан нека реси:
Лабудасто грло бајно,
И све твоје нека реси!

Као сунце са небеси
Да, Зелидо, блисташ сјајно!
Као сунце са небеси.

Твом пјеснику, сва си дивна!
Он те, злато, пјесмом реси,
Твом пјеснику сва си дивна!

Пa шта ће ти друга гривна?
Кад, Зелидо, красна јеси,  
Па шта ће ти друга гривна?

Радомир Кривокапић Орлински







Нема коментара:

Постави коментар