недеља, 25. март 2018.

Секула Дрљевић - Домовини


Др. Секула Дрљевић



Домовини

Домовино мајко мила
Узданицо рода мог,
У свему ми прва била
Штитио те вишњи Бог!

У теби ми првог пута
Пружи храну мати мила;
У теби ме првог пута
Целивала мати сина.

У теби сам првог пута
Уздисао свежи зрак;
Док још  нисам ни познава’
Шта је светло, шта је мрак.

У теби је домовино
Учила ме мати мила,
Живит’ само за слободу,
Светити се душманима.

Првог пута ту се молих
Пред олтаром вишег Бога;
Да ми живе Срби мили
И међ’ њима драга слога.

У теби сам првог пута
Угледао сунца сјај;
Теби јесам увек веран
Домовино мила знај.

Све што м’ даше отац, мати,
И милосни Творац мој;
Захваљујем само теби
Живећ’ само за род свој.

Ср. Карловци   Секула Дрљевић

“Голуб” бр.8    1900.

















Нема коментара:

Постави коментар