недеља, 30. октобар 2016.

Дубочки дочек Омер паши

Дубочки дочек Омер паши*

Редом сједе Дубочани Турци,
Мађу њима Назиф ефендија,
Проговара Назиф ефендија:
“Чујете ме, Дубочани Турци,
Сјутра ће нам Омер паша доћи.
Kако ћемо пашу дочекати,
Своје русе главе откупити?”
Вели Муса:
“Ја ћу дон’јет кисела купуса;
А паша ће премахмуран бити,
Па купусом махмурлук разбити;
Тим ћу своју главу откупити.”
Вели Дука:
“Ја ћу дон’јет десет ока лука,
И пашиној војсци разд’јелити;
Тим ћу своју главу откупити.”
Вели Зила:
“Ја ћу дон’јет четир’ оке сира,
И пашиној војсци разд’јелити;
Тим ћу и ја главу откупити.”
Вели Зилка:
“Ја ћу донијет Товар сирка,
Те пашине коње нахранити,
Па ћу и ја главу откупити.”
Вели Мујо Бобош:
“Ја ћу утећ’ и сакрит’ се у кош.”
Вели Алија Дуги:
“И ја ћу богме за тобом други.”
Вели Осмо Буковац:
“Шта ћу ја на сред пута кукавац?”

Прибиљежио: Алекса

*) Овим пркосе Kобашани Дубочанима.


Босанска Вила  бр. 7   1909.







Нема коментара:

Постави коментар