недеља, 3. јануар 2016.

Марин Сабић - Снило ми се…

Снило ми се…

Снило ми се да сам умро: у тишини у самоћи
На дну гроба ја сам лежо, у наручју вјечне ноћи.
Помрчало сунце јарко, потамнио јасни данак:
Снило ми се да сам умро, а смрт била лаки санак.
У сну тихом дани текли неосјетно, ко часови,
Текли дани и године и године и в’јекови.
А у току бескрајноме ко живећи ја сам сниво,
У тишини, у самоћи снивајући прислушкиво.
По свемиру неизмјерном коло воде златне звијезде
А смртници за смртницим редовима густим језде.
Језде чете небројене шумећ свијет в’јек свој вије,
А у мојим грудма било васионског жића бије,
Па се груди моје шире и срце ми поиграва.
Из просторја свемирскога глас ми сваки дотитрава.
А ја с душом васионом упоредо тихо дишем,
И на мору неизмјерја, лагано се смијућ њишем:
А свемиром дани теку неосјетно ко часови,
Теку дани и године, и године и в’јекови ….

Марин Сабић, Будва


Босанска Вила бр. 21  1909.






Нема коментара:

Постави коментар